hobi baru..

hobi..? ye..HOBI.... kalau dulu kan.. masa kekecik.. kalau orang tanya hobi... mesti ramai yang jawab... KUMPUL SETEM... betul tak... betul lah kan... ye lah.. memang lah bukan semua... tapi... majoriti lah aku rasa....

skang... hobi aku masak kot... ye lah.. kalau takde apa nak buat... aku akan masak lah... *kalau rajin* ... walaupon... bagik sesetengah orang... masak tuh bukan hobi... tapi aku rasa itu hobi... ikut suka lah kan....hahaha....

dan lately.... *walaupon tak selalu* ... aku lebih suka opt for masak... dari beli kat kedai.. walaupon mende tuh bleh jer beli kat kedai... *err.. mende tuh mesti lah senang dimasak ye :P* ...

sebenarnya.. aku rasa... memasak nih... bleh kurangkan stress... jangan lah masak mende yang complecated kannnn... bukan apa.... masak... lps tuh .. bleh makan... hahhh... tuh yang menarik ...hehehe

ok... skang... ada satu lagik hobi... hobi baru.... BLOG WALK KAT BLOG MAKANAN / MASAKAN ... hahaha... ok tak.....bila tengok tuh... huhhh series jeles kat orang yang pandai masak nih... dah lah... masaka mende yang sedap2.... ehh mana aku tau sedap..? ..hmm dah nya... gambar menarik semacam jer kan... hehehe....

banyak lah aku tengok blog yang sangat menarik pasal makan.. dan masak nih... dah lah gambar cantik.... wahhh tetiba terasa nak gi kelas masak ngan beli camera mahal... ehhh... boleh ker gitu....

ada satu blog nih... non malay.. tapi masak makanan malaysia... mostly malay food gak... hmmm uniquely malaysian... bila tengok tuh.... bukan jer teruja nak try masak... malah.. nafsu makan pon teruja... hahaha... ada gak.. yang macam... susah nak dicuba... bagik orang macam aku... tapi tengok dorang buat ok jer... hehehe

hahh tuh jer lah hobi baru aku... hehehe....










Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London