Badai Semalam

Korang penah baca buku nih? Aku rasa masa dolu2 macam penah baca... Tapi seriesly tak ingat dah .... Tapi tajuk jer rasa macam pernah dengar... Hasil tulisan penulis terkenal...

Aku kan suka beli buku.... Baca tak kira lah suka tak suka... Kalau dah kata tak ingat citer... Sah lah beli.... Alahhh... Ada gak buku yang aku dah baca... Tapi suka citer tuh... Aku beli gak buku... Ada tuh tak bukak plastik pon lagi...hahhahah...

Jalan citer nih bagi aku agak simple... Cerita kehidupan zaman tuh lah... Kesah mazni..karim dan zaki.... Tak complecated... Walaupon macam ada faktor penghalang... Dalam meneruskan sesuatu.. Tapi senang sgt dapat diatasi... Citer nih tak complecated.... Memang dulu pernah dijadikan bahan bacaan sekolah menengah....

Kenapa aku tetiba beli buku nih? Sbb badai semalam akan dipentaskan.... Hmm dengarnya Aaron aziz pon ada nanti... Aaron akan jadi zaki ke karim? ....tak sabar nak tgk pementasannya ....


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

MissSecretary said…
Salam Ramadhan, sy terjumpa blog awk bila surf badai semalam... kat mana awk beli novel tu? nak juga...
adenium said…
Miss Secretary - kat MPH ada... :D
MissSecretary said…
owhh sy kat kedah.. cari kat sini xdak... sy tgk MPH online, tq
adenium said…
Miss Secretary - owh, kalau takde online..i blh tolong belikan dan pos kesana ada jugak nak ke MPH lagi ni.. carik buku ombak rindu.. :D

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan