aku dan lagu : kisah hati



lagu yang tengah hangat dipasaran..... kalau dengar elok2 lirik tuh... sungguh terkesan rasanya dihati nih..... wahhhh ken main lah plak kan,..... tapi ye.. betul... aku pon tatau lah.. naper lirik nih macam best jer... hmm tak payah lah nak flashback banyak2... hmmm mungkin kita takkan bersatu di dunia ini... mungkin di atas sana.... chewahhhh... well well welll... jom layan jer lah lagu nih.... malas nak citer banyak.. hehehe.. salam hari jumaat yang berkat...


Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini

Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya




Comments

atty's said…
AsSalam sid..kty suka giler lagu ni ,
hari2 harus dgr kt utube..sambil nyanyi..
adenium said…
atty's - hahaha.. lagu tengah hot kan kakty... hehe

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

peribahasa : tiada beban batu digalas

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan