Giller ngan MAD

MAD nih bukan sebarang MAD..... Bukan ahMAD .... Bukan jugak saMAD....atau MAD MAD yang lain.... Tapi MAD nih adalah Milk A Deal...

Ehh korang layan beli tak coupon-coupon MAD nih.... Kan ada macam2 iklan yang dorang promot... Bagik diskaun... Ada tuh... Memang diskaun giller2 punya lah kan

Dolu aku memang tak pernah layan gak... Dok tertanya.. Betul ker...tak ker... Tapi sejak layan churp2 nih... Hahahha.... Memang terjebak lah ngan MAD

Dah beberapa coupon gak lah aku beli... Biasa aku beli service lah.... Dah beli yang facial lah... Massage lah.... Nih pon ada lagik pedi n mani yang dah beli tapi tak buat lagik.... Ehhh facial pon ada gak yang beli lagi... Tapi tak buat gak lagik...hahha

Tgk coupon food macam best gak...tapi tak penah try lah... Skali tuh nampak coupon chocolate.... Ehhh macam menarik jer.. Ada gak kawan dah rasa... Apa lagik terjebak lahhhhh....
Seb baik ok..... Not bad lah....sbb choc nya tak manis sgt.. Sukerr....

So far....service yg aku beli pon bagus .... Tapi ada gak kawan aku kene yang tak bagus.... Harap2 coupon2 yang blom guna tuh pon bagus lah servis nya....

Aku kalau MAD tuh area kawasan jajahan... Memang laju jer langkah gi beli.... Tapi kadang2 tuh...byk gak mende yang menarik.... Ken main nak beli... Tapi bukan dikawasan jajahan... Hmmmm memang tak beli lahhhh... Hehhehe....


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan