weekend yang best

hello everione. how your weekend. i had a great one! owh ya. seriously, weekend aku memang superb lah. lotsa food!
i started my weekend on friday evening. overnite at my fren's place. sebenarnya teringin nak makan laksa kat pasar malam tuh, unfortunately, takde plak makcik yang jual tuh. ok lah i opt for soto. not bad.
another session of makan-makan again after swimming on saturday. actually balik makan dok breakfast kat rumah and tido. sangat letih. headed to sambal hijau for lunch. dan terus window shopping lepas tuh. sanggup lah sebab dah makan banyak kan. teluk intan chee cheong fun for dinner. lama giler dah tak makan. punya lah panjang queue.
sebab rasa bersalah, kawan aku yang join rebel boot camp ajak panjat tangga. aku memang sanggup jer. 500++ tangga up. dan 400++ tangga down. gila tak gigil lutut. but it's fine with me. kata ada target nak muatkan balik baju2 tuh kan.
ahad lagi giller. kawan aku nak gi shopping. aku takde perancangan. tapi yang takde perancangan lah yang abis duit lebih jugak. dari masjid jamek ambik tren ke KLCC. just for Garrett popcorn. gila tak? beli pretzel dan lepak minum kat starbucks. sambil tengok gelagat manusia. yes!! my fave past time.
sambung balik ke jalan tar dan sogo. SPA time. seronok lah jugak dapat massage kan. they are not finish shopping, but i have dinner with the girls. so, terpaksa lah aku ambik kereta, balik umah, tukar baju, tukar kereta shoot to bandar sri permaisuri. dinner time. had fun with food n frens.
monday is still holiday. tapi aku dah terpaksa undur diri. sebab kaki aku dah cramp giller untuk join dorang shopping. argghhhh... sign of aging ker. pls lah!! #eh taknak ngaku gak tuh. banyak sgt panjang tangga lah nih. seriously sunday tuh, all the tangga kat LRT station kitorang naik turun gak! no esalator yer.

ok, i'm done with weekend! owh my, i still have assignment to be done. time for my proposal. hehe.








Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London