Can I borrow your...

haziq dan gadget. skang blackberry aku dah tak jadik tumpuan. the most fave gadget adalah galaxy tab. dengan netbook jugak. pantang lah nampak jer aku datang umah dia, 'mamalong, can i borrow your samsung galaxy tab? '
kalau lama tak gi umah dia, siap lah kol tanya bila nak datang. sebab nak pinjam. hehe. to be frank aku pon lom sempat nak explore banyak ngan gadget tuh. dapat2 jer terus ada kelas kan. as for haziq, dia memang suka main games dan tengok youtube kat situ. nih lately ntah macamana dia tau nak dengar lagu ntah. so, kalau takde ada sangat, bleh dia ambik tab tuh untuk dengar lagu jer. lagu pon blom banyak lagik. asyik lah suka dengar lagu 'beautiful girl' . kalau aku gi memana ngan haziq, dah jadik mesti plak carry the tab along. all teh way tuh kalau tak main games, korang tau apa dia buat? dok snap sana sini atau buat recording. jenuh aku nak delete plak pas tuh.
tab nih macam dah nak bertukar tangan jer palk dah kan. haha. kalau mamalong murah rezki bleh lah kan. hehe.


















ok, sekian. :D




Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London