Berkursus minggu ke empat


update kursus lagik. sudah empat minggu berlalu. so minggu nih dah masuk minggu ke lima. dah nak abis dah. minggu nih adalah minggu statistics. adoii, susahnya aku nak paham. rasa macam lemau sungguh nak buat semua latihan.


so minggu nih banyak lah aktiviti kumpulan. kumpulan aku nih seb baik ada sorang yang kerja kat epu, so dia lah cikgu statistic group kitorang.


minggu nih, sangat banyak latih amal. biasanya kelas adalah pagi dan tengahari. so lps lunch, biasanya menyiapkan latih amal dan buat group assignment.


setiap kali nak buiat assignment nih aku memang lambat jer nih. pengiraan satu hal, lagi satu hal, nak intepret, nak buat conclusion. owhh pls lah. serious takut nak exam minggu nih.


tak de banyak nak cerita lah kan. cuti raya haji pon tak dapat nak banyak mentelaah. sibuk makan jer. hehe.


sekian.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan