Badai semalam










@ huhh sempat gak gi tengok badai semalam. takleh nak tengok awal2 sebab sibuk ngan kelas dan exam. tapi kalau dah rezki nak dpt tengok tuh kan, tengok lah jugak.hehe


@ aku memang dah baca novel tuh sebelum nih. seriesly rasa macam ringkas nya cerita, walaupon aku tau itu karya yang terkenal. maksud aku ringkas, sebab biasa kan jalan cerita mesti banyak sangkut paut.


@ tapi bila tengok teater nih, dengan pelakon2 hebat, aku rsa sgt besttttt. apatah lagik dok terpacak kat depan tuh, huh, jelas nampak muka KARIM, MAZNI semua tuh. kira balik senyum puas lah.


@ #eh aku buakn nam buat review ye. citer pon dah abis kan. tetiba letak gambar sendirik bebanyak. *ntah paper jer kan*


@ okeh, itu jer. :D



Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan