All about food

salam aidiladha...masa untuk makan lagi. masih baru rasanya raya aidilfitri, dah aidiladha. biasanya raya nih adalah pesta makan kan. well, well, well nih bukan kesah makan raya pon.hehe. makan setiap hari.



donut dan karipap untuk breakfast. tengah lapar dok pikir nak makan apa, ada kawan belikan kueh. rezki kan. aku memang suka donut convetional nih. tapi jangan banyak sangat gula lah yer.



2 biji ferrero roche atas meja. tq fren. rezki lagi. :D



chee cheong fun kat kluang station. rasanya biasa sahaja. so, adalah membazir dengan separuh yang tak habis. owh tetiba teringat stuffed chee cheong fun kat uptown lah. :P



my home-made mix grilled plate . beef, chicken and lamb. coleslaw. owh nih adalah makan malam raya haji aka berbuka puasa ku.



steam boat at home. pada hari raya aidil adha. menu lain sket lah raya kali nih.



lemang dan daging dendeng. aku skang sangat lah suka rendang. dalam 2 3 tahun kebelakangan nih rasanya. owh serammm. dulu aku sangat lah tak makan lemang. tapi lately, kalau raya, memang mencari hidangan lemang.

ok. dah. harinih kene puasa. :P

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

peribahasa : tiada beban batu digalas

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan