Separuh harga


ariani buat sale. sekali setahun katanya.


aku ada lah 2 3 kali gi ariani kot. biasanya teman kan kazen aku yang kalau dtg kl nak shopping. hmm kalau nak carik tudung kazen aku memang datang sini. dan beli berhelai2.


aku tak reti lah pakai tudung mahal2 nih. serious, aku memang tak pernah beli tudung kat sini. ok lah, korang bleh cakap lah aku mende lain bleh jer tak berkira nak beli. tapi beli tudung berkira. hmm, no komen lah ye.


ntah macamana tergerak hati nak pergi sini. sebab katanya semua pon diskaun 50%. so, bila dah pergi, aku pon terjebak lah. sebab kira yang dibeli adalah dalam bajet yang biasa aku beli.


satu masalah aku. masalah besar jugak lah. kalau gi kedai macam nih. gi kedai kain ke. terus lah cakap kat adik aku, pilih lah sorang satu, call adik2 yang lain tanya nak kaler apa. takper lah adik badik kita jugak, bukan orang lain kan.


bila dah terjebak macam nih, kalau dah memang yang kita nak, dan dalam kemampuan sendiri, takde komen lah jugak. senyum jer lah.


Comments

zOe said…
aku tadi bloghopping dr blog kak cma ..tetiba baca pasal tudung ariani ..memula thot i was at mareld's, aku scroll down ehh gambar haziq pulak hehe ..nway nak tanya ariani mana yg sale nyer? sampai bila? ari tu aku bawak my mom gi ariani KD ..suka dia ngan tudung dlm tu tapi x de la borong sakan ..rega very daa pricey one
adenium said…
zoe - dah abis lah sale nya.. haha

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London