febreze


febreze. ye, ini adalah febreze. kali pertama beli. banyak fungsi febreze nih. salah satunya adalah membantu orang yang malas kot eh.


aku bukan malas lah kan sebab nih pertama kali beli :p. masa gi penang arituh. satu jeans aku tuh aku dah pakai. so aku pikir nak hantar dobi jer lah. tapi service dobi kat hotel tuh kene hantar dari what time to what time baru boleh nak collect dlm 11am esok nya. biasalah tuh.


so, i was thinking nak suh express service jer. which is kene top-up rm20. nak dobi jeans selai tuh rm6 jer. total up rm26. macam tak berbaloi jer kan. lagik pun aku ada lagik jeans lain yang nak dipakai.


end up ada suggestion untuk beli febreze nih. hmm berbaloi. so, welcome to my life febreze. :p


Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London