Jom makan : sri tambang mee udang

jom maka mee udang. kalau korang gi penang mana korang makan mee udang. aku pon tatau mana tempat yang best. tapi ini pon satu spot yang tak mengecewakan jugak lah. kat Sg Dua. opps, tak boleh nak bagik direction, sebab aku pon fail. tapi kalau korang tau Sg Dua boleh lah cari nih.
masa sampai sini, ramai orang local penang jer kat sini. so aku dpat agak, memang tidak mengecewakan kot.


cuma order mee udang ngan mihun goreng.



kasi tengok jelas sket. aku kan baru nak belajar makan mee. dulu mee nih aku makan kalau dah lapar sgt dan takde pilihan lain dah. hehe. okeh. tidak lah mengecewakan. kat sini korang pilih lah udang nya dan timbang. banyak mana yang korang nak ye.


mihun goreng. again, mihun goreng biasa jer lah cuma top-up dengan udang-udang yang korang dah pilih tadik tuh.



encik crab pon ada kat sini. dorang cuma masak macam kuah mi udang dan goreng nih jer kalau tak silap. sekali lagi, aku memang tak sentuh lah makanan yang dipenuhi cengkerang keras macam nih. pemalas.

udang goreng. biasalah kalau dah terjah tempat makan. aku dan kawan2 memang akan jadik tamak. semua bende pon macam nak makan dan tak cukup. sebab dah takde hidupan laut lain aku gagahkan jugak lah makan dengan bersungguh-sungguh.

:D

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London