Jom makan : TARBUSH

Tarbush. orait, let me share this. nih masa makan kat penang arituh. di tengah2 kesibukkan tuh ada restoren macam nih. nice jugak kan. memula malam nih ingat nak ber-werternise kat chillies kat gurney. tapi pikir2 balik, we have chillies here in Kl. buatper nak susah2 have it in Penang.hehe. tapi since dah stuck kat situ dan takde idea. so anything will do lah kan.


sesapa yang biasa dengan middle east cuisine nih dah tentu tau lah apa mende nih. the salad and Hummus. as usual, aku bukan oemakan salad serta ulam-ulaman nih. but i looks tasty. Hummusnya macma biasa jer. i think the one i had at TAJINE lagi sedap kot. *tengok lah label makan aku*



Falafel is a must for me kot. tapi tak habis pon, seems like aku sorang jer yang makan. dan kacang Fool tuh. aku memang penggemar lah kan. tapi the one i had in Singapore, or even here lagik sedap plak aku rasa. #eh tatau lah kenapa, rasa macam tak puas hati jer. hehe.


The kebab. not bad lah jugak. *seriously tatau apa nak komen plak kali nih hmm*


Mix Grilled. the lamb sangat sedap. i had all the lamb :P .


nampak macam sikit jer kan. tapi this is for 5 of us. dan we all sangat kenyang. perut masa kat penang dah tatau word lain selain kenyang kot. hehe.

err itu jer lah kot. :D




Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London