t.e.a @ r.e.b.u.n.g

ada sket lagik citer makan di siang hari... ini b4 bulan puasa lah.....kesahnya ada sorang kawan ank belanja makan yong taufoo kat uptown... (teringin lak nak makan situ... dah sebulan gak kot tak singgah situ...) tapi ntah macam mana... dah ter[ergi ke rebung... and having tea kat situ.... initially aku memang takde idea langsung pasal rebung nih... dah sampai baru aku tau yang itu restoran milik chef ismail ngan malaysian cosmonault tuh.... we just had tea .... tapi mahal lah sgt... kalau aku nak makan sendirik... tak gi lah kat sini......petang tuh... we just had laksa (rm9.9)..cucur pisang (rm5)... goreng pisang (rm5)... popia basah (rm5 x2)... and drinks... everything cost is RM78 ...just wanna share some pix.... sorri lah... gambar makanan aku tak hambik pun....

ambience...

menu
laksa... not bad...


nescaffe tarik...
cincau...


Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam