berbuka puasa...

date : 23 Sept 08
venue : muzium kesenian islam...

invitation by MR...and this is the only invitation yang aku nak pergi..kalau baca kat previous entry... food dia ok... bagi orang lain aku tak pasti la... yang best ikan (aku tatau nama apa... salmon kot... yang isi oren tuh...)... falafel...(kacang ijau kot..yang di jadikkan fritter... )dan macam macam lagik la... tapi semalam aku takde lah makan banyak sgt... sebb rasa full sangat... but aku enjoy sangat lah semalam.... walaupun sebelum tuh WHN bengkek ngan aku... dan aku jadik ilang mood.... tak ramai pun... only 'us' jer... (takyah lah aku mention setiap orang kan....)
mama hazri (hazri tuh Mr punya owner lah..) pun ada skali... very nice lady... hey.... guess what... hazri ingat aku nih masih 20 something.... err am i look young...??? yeah... alwitz young at heart....lepas berbuka siap dapat buaah tangan lagik... for ladies...dapat tudung dan kueh raya... siap letak dalam nice box..(dari mengkuang kot....)
Special Thanks to Milineum Radius.....untuk majlis berbuka tersebut

Comments

Harry said…
Selamat hari raya Aidilfitri, cuti lama? Hv a wndrful holidy..

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London