bangi kopitiam @ wangsamaju

friday aritu... aku g berbuka puasa kat luar ngan kawan... dah tatau nak makan katner... dan the most preperable area kat area setiawangsa / wangsa maju jer... so we headed to Bangi kopitiam....
sampai awal jugak lah... since dah tak ramai sgt orang kat kl...(ye ker... tapi semalam pun still ramai jer aku rasa...)... dah waktu berbuka pun ada lagik more than half an hour... so kitorang just masuk untuk order makan dulu... bila tgk menu... tatau nak order apa... takkan nak makan toast plak nak berbuka nih... aku tak kesah... sebenarnya..(bukan bila aku kata takde pilihan makan... tapi kitorang tatau nak prder hapa...)...
bila dgn kawan aku nih... kitorang memang selalu order lebih dari apa yang patut.... sebab nak rasa banyak benda...
so..pada hari tu... we ordered... meehoon goreng tomyam... meehoon hailam... pulut rendang ayam... tauhu bakar... kopok lekor.... air kedondong haper ntah... lemon... peppermint 'after 8' chocolate... abc...suprisingly.... it cost not even rm40....hehehehe....
actually masak kopok lekor tuh sampai.. kitorang dok bercakap2 pasal kopok lekor trg... definately u wont get the same kan....(tak sangka the owner who sit next to us overheard...)..and again... when we suprisingly saw the bills... gelak2... then.. the owner come over... kot2 ada apa2 yang kitorang nak complaint...atau tak puas hati.... actually takde lah pun..... last2..the owner (en haniff)... borak2 jap ngan kitorang dan bagik ice cream..hehehehe.....
so u all should try lah sekali makan kat sini... aku nih bukan per... nama jer kopitiam... mesti ank cuba......

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan