'patah kaki'

sejak ketiadaan car nih.... jadual harian ku menjadi kucar kacir sesangat.....sungguh susah nak bergerak....memang kelam kabut sungguh lah hidup ku....barang2 aku merata2 skang nih...aku dah hangkut beberapa pasang kasut ...letak kat ofis... nasib baik bulan puasa... so kasut2 sukan ku..boleh rehat kat rumah.... aku stay umah adik aku skang nih.... so seminggu sekali balik umah basuh n ambik baju.....pendek cerita... tak terurus lah hidup aku semenjak dua menjak nih....

minggu lepas aku ada kerja kat kemaman... sempat aku lajak balik dungun... dapat makan jugak bubur lambuk versi trg....sangat lah bestttt.... g jugak pasar ramadhan.....belikan adik aku food yang dia pesan untuk berbuka... adik aku yang bongsu dok asrama...tapi camera ku tertinggal kat rumah..... so tak dapat lah aku merakamkan aktiviti semua tuh... tensionnnn....

tapi masa balik dungun tuh.... aku memang tak byk sgt beli makann kat pasar ramadhan tuh... sebab aku dah mengidam nak makan bubur lambuk tuh.... tapi tak banyak beli tak bererti banyak makan.... memula malas nak makan nasi... tapi tgk anak buah aku makan nasi lauk singgang asam pedas yang makcik aku masak... sia lah aku pun turut sama makan nasi... tak cukup dgn itu.. karipap inti ikan kesukaanku (samosa org panggil...)aku pun tak hingat berapa biji yang aku makan... senang citer.. aku lah yang paling akhir meninggalkan meja makan....

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan