b.l.e.n.d.e.r

ntah haper2 jer.... orang nak raya raya nih nak citer pasal blender... kalau nak kira usia blender tuh.... dah lebih 20 tahun... ayah belikan untuk emak itu blender masa umur aku 9 tahun ... (mak dan ayah pun dah takde ..) kalau tak silap brand nasional... memang heavy duty sunguh la... sepanjang hayatnya... cuma bekas plastik tuh jer yang pernah diganti sekali....sekali dalam lebih 20 tahun... ok lah kan... actually aku memang ada beli blender dulu.... tapi kojap jer guna dah bocor plak bekas plastik itu.... nak carik ganti payah plak... so itu yang buat aku ambik blender tuh kat kampung....

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan