kuching trip (ramadhan)

khamis baru nih aku fly g kuching... tetiba jer kene pergi... ptg rabu tuh baru tau.... khamis ada tiket terus fly.... seronok nya.... (ceh...macam baru 1st time g kuching plak... dah berpuluh2 kali sebenarnya....)apa yang seronok... ?? aku actually nak sgt berpuasa di Kuching... bila tengok Zahid(AF2) buat rancangn berbuka kat kuching tuh... so dapat lah jugak... biasa nya tak gi pun bulan2 puasa kan.....
Self Check in ni kat KLIA... senang lah aku rasa... kalau nak g travel kejap2 nih... kalau g 2 hari tuh...siap bleh check in terus untuk esok.... so senang la...

boarding pass... time nih..memang macam betul2 first time g kuching nih....sbb banyak sgt bende yang macam aku tak pernah nampak ..hehehehe...jakun...

sembonia.... tgk2 jer.... takde budget nak shopping nih.......

my new sembonia shoes... nih bukan beli kat atas tuh.... nih ada 'warehouse sale' kat kuching... untuk office use... ruby...aku dah pakai pun hari nih kasut tuh...hehehehe

Nih satu lagik... yang buat aku betullllllll2 jakun.... sebelum nih mungkin aku tak perasan.... apa yang aku tengok.... ramai sungguh orang dok beli roti gardenia or hi fi... yang bermacam2 jenis tuh.....disebabkan aku musykil sgt... lps landing kat kuching... lps ambik bag... aku tgk ada sorang mamat nih jalan sorang.... aku tegur.... "Encik.. saya nak tumpang tanya sket nih... saya sebenarnya musykil.... tegk orang bawak roti byk2 nih..." ...dia jawap.... kat kuching... ada 1 2 kedai jer yang ada jual roti gardenia..dan mahal plak tuh... so kalau g kl... memang ada orang siap kirim la....gitu la citer nya....

dalam takde budget nak shopping.... aku terkejut gakada clinique outlet kat duty free klia... baru nih aku pergi pun blom ada lagik.... before nih yang terdekat..kat spore jer ada....bangkok n jakarta aku tak sure lah.... dengan rendah dirinya aku memang telah berkenan dgn travel exclusive pack tuh..siap ada bedak.... and lipstick... tanpa was-was aku dah merembat.... tak cukup tuh.... ada plak pack bedak...siap dgn lipstick... hanya rm102 dan rm90++ sahaja selepas diskaun... so..sekali lagi...tanpa berfikir panjang aku merembat... ye lah... lipstick tuh actually dah rm66.... bedak takkan 30 hinggit kan... hahahaah...memang berbaloi...
nih new food packaging dalam MAS ...senang lah nak bawak turun.... kalau taknak makan....
so itu lah citer aku ke kuching kali nih..... byk lagik gambar2 yang nak ditunjuk... dalam entry seterusnya lah... opppss lupa nak citer... aku g tuh sebab keje lah......

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan