Jom makan : San Francissco Steak House

aktiviti makan di hari jumaat. nih lah susah kalau tatau nak makan apa. tak sure nak makan kat mana. saja lah masuk San Fracissco Steak House nih. owh skali ada set lunch, so just opt for this set. tak payah pikir panjang dan jimat kot.


ice lemon tea dan starter. aku ambik the nachos dan kawan aku ambik onion rings. nothing much can say for that nachos but the salsa taste good. onion ring tuh biasa sahaja. yang kat bubba gums lagik best.




i ordered this grilled fish. diet lah konon. tapi habiskan all the fries. hancus diet. rasanya sgt biasa. tak sedap lah.

kawan aku feeling nak christmas. so order lah grilled turkey. what i can say, i prefer chicken. hehe.

dessert. not included with this set. again, we cannot finish this one slice. satu mungkin kenyang. tapi kalau the cake is something to die for, sampai muntah pon aku makan kot. hehe.







rasanya biasa2 sahaja. #eh, tapi dulu, i love the grilled beef a.k.a steak n such. kenapa kali nih rasa macam tak best sgt pon. tapi kalau korang nak cuba, boleh lah, sebab berbaloi dengan harga lah kan. :D



Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan