Jom makan : ikan bakar bellamy

another story of makan-makan. makan itu indah kan. korang pernah makan ikan bakar kat bellamy? hmm dah lama gak aku tak gi. eh belum sampai lah setahun pon :P . well, skang dah ada cawangan dia bukak kat Cheras, bandar sri permaisuri. jom cek apa yang ada...



ikan masak 3 rasa kot. the taste was good. cuma aku rasa, kalau dia kurangkan kegaringan ikan goreng tuh lebih baik kot. walaupon nampak merah, tapi not so pedas.


sotong bakar adalah terbaik. the easier to have squids, macam nih lah kot. tapi sotong adalah kurang baik untuk diet. :P


we odered 2 types of tomyam. marvellous! tapi aku rasa tomyam putih jer. tomyam merah tak sentuh. err, aku mana suka sgt tomyam. hehe


there u go, bayangkan ada another 4 set lagik. bayangkan, for 12 adults dan 5 kids. mana nak abih. tapaued lah dorang.
ikan bakar pon ada. pari, terubuk dan kembong. pari is so niceeeee. malas nak rasa terubuk, sebab aku kene makan terubuk dengan penuh teliti. so, sebab nak have more fun, terubuk next time lah ye.

the food was sponsor by RM. thanks kak! moga makin murah rezki. :D

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London