minggu pertama berkursus

aku skang sedang berkursus... kursus yang perlu beri banyak tumpuan dan perhatian....kursus yang akan penuh dengan assignment dan exam... seram... aikkk baru kursus persediaan dan seram..hahaha
seriously... rasa macam kerdil sgt bila ada dlm kelas nih... tak pernah lagik aku gi kursus yang aku terasa gitu... kali nih ramai gak satu kelas... almost 80 orang... masing2 dengan satu cita-cita... masing2 dengan beribu harapan ....



masa sessi ice breaking... kejap jer pon ice breakingnya... nih lah hasil lukisan wajah sendiri guna tangan kiri.. hahaha... ye ke muka aku... kahhhh kahhh kahhhh.... tapi ada gak orang yg dapat lukisan nih dtg tanya.... 'nih gambar u ker' ... hahaha


nih lecturer reading n writing skills ... Dr Abd Razak B Dali.... sgt seronok kelas nih... langsung aku tak ngantuk... banyak ilmu yang dapat... selama nih... aku hanya bleh membaca dan menulis... tapi tak tahu macamana membaca dan menulis rupanya... haha...
aku pernah dah belajar dulu masa nak buat masters... tapi... sebab takde lah bebetul.. dah masa tuh rasa macam sempoi jer... hishhh... ehh tapi dr razak nampak sgt lain...

minggu nih tak banyak subject.. baru abis reading n writing skills... dengan dah mula kelas research metadology... minggu yang pertama banyak input... belom boleh digest untuk jadik kan output lagik.... letih wooo banyak sgt input sehari... hahaha...

kata prof yusserie... 'this journey is about blood.. sweat.. and tears ' ... lagiiiiiiii lah seriauuu dengar.. apapun.. semoga aku dan kawan2 yang lain berjaya dalam menepuh segala rintangan yang akan kami tempuhi.... insya allah...







Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London