citer sana sini....

apa nak cerita.. meh lah cedok sana cedok sini dan bercerita....



owhhh saya sudah giller gadget semula... yeyy.. tapi seriously.. blom sempat nak explore banyak.. terlampau bizi... hahaha.. guna mana yang perlu dan penting jer dulu... walaupon .. dah nak hampir sebulan ada mende nih.. haziq lg banyak explore dr aku kot.. hahaha


sesi berjalan2 ngan haziq... 'mamalong ...apakata kalau kita pergi tasik .. bla bla bla.." ..ehh sekali... aku silap... aku ingat nak dtg sini... rupanya.. nak gi titiwangsa... takper.. sini pon dia suka... lepas tgk tortoise...dia bleh main air .....


resepi orang malas... balik umah... sgt lapar... dengan penat... wuiiii sangat malas nak masak ok.. tapi lapar... so.. paling senang... grill jer ayam ngan potato... just letak pepper n salt... fuuhhhhhh healthy kan.. hehehe .. :P


hahah.. dua 'senadah' (sejadah lah ye) ... nih kalau time amir haziq rajin... nak solat ngan mamalong... tapi mamalong yang jadik imam... hahahah



MAGNUM ... fuhhhh... dah lama tengok lam iklan.... dari sehari ke sehari nak makan ... tak termakan... last skali makan kat universal studio hari tuh.. 6 sing dollar kalau tak silap.. hahah... nih sesi makan magnum tepi swimming pool... sambil berborak ngan adik n kazen... best nya MAGNUM ice cream...


haziq yang sgt keseronokkan mandi kolam... dr kol 10 lbh sket camtuh... sampai nak kol 1 taknak naik... dr satu kolam ke satu kolam dia mandi.. best gak kat metropolitan sq nih.. banyak pilihan kolam.. heheh...dah lama nak bawak haziq mandi sini... kazen aku pon dok cakap bila nak bawak haziq ... hmmm biasalah kat kl nih... cukup payahhhh nak berjumpa kazen aku kalau takde hal... kecuali lah sakit demam... atau mende penting.. zass jugak lah.. kalau tak... tepon jer lah... dah nih... kazen aku nak gi mekah dah minggu depan.. so... luangkan gak masa jumpa borak jap... nih mesti haziq nak gi lagik bebila nih...


ok sekian... :D







Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London