berkursus di minggu kedua...

morninggg... ok... selesai sudah dua minggu berkursus ... mempersediakan diri for a blood... sweat n tears journey..... :P ... nothing much can say... #eh ... takde lah.. macam minggu lepas jugak lah.... all about lecture... lecture n lecture.... banyakkkk sangat rasanya....

makin banyak lecture..makin banyak pulak rasanya yang tak tahu.. heheh... habisss aku nih.... terasa... banyak sungguh kaedah yang ada.. tatau nak guna yang mana... tetiba terasa tatau nak buat apa.... adoiiii... jangan padam sudah lah kan....

satu mende yang aku sangat admit.. aku memang kurang membaca lah... sebab.. bila dah terdesak nih... punya banyak carik bahan nutuk membaca... hahhhhh emmacam mende ada rupanya....

contohnya lah kan... aku nak buat risk.. atas pengalaman dua tiga ari buat itu ini... itu jer cara nak tentu kan risk impact... walaupon msa buat tuh rasa macam.... ehhh boleh di manupulate jer caranya.... macam... kurang efisyen lah.. etc kan.. (yang mana inilah punca aku nak buat risk nih) .. well well well... bila google baca bagai.. huhhh macam2 rupanya kekdah yang bleh digunakan... walaupon untuk bidang lain... hmmm... kot lah sesuai untyuk dikaji kan...

apapun.... minggu kedua kurang mencabar... sebab all about lecture.. dan berperang dengan diri sendiri untuk memahami....

owh ya... kadang2.. rasa berat jugak bila dengar lecture tuh.. bukan apa... nak memahami satu mende... nak relate kan dengan apa yang nak dibuat pon satu mende besar jugak lah... dan jugak... pada masa yang sama.. dok ligat pikir mcam mana nak buat nanti.... series... aku rasa macam nak berasap jer kepala nih..... hek elehhh.. nih baru sesi nak get the momentom... dah cenggini kan.. :P

ok lah... minggu ketiga .. mencabar lah kot... kot katanya kan... sebab dah kene buat proposal defence... dan bermula hari nih... kitorang dah seperate kelas untuk sais dan sains sosial.... so... itu minggu depan lah plak cerita ye..

ok lah..... wish me luck.. :D

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan