colour does matter ??


nak citer pasal karpet tuh.... dari dulu dok beriya nak beli yang kaler merah... tak terbeli.... nak raya harituh... gi ikea... ok.. dah berazam... nak beli jugak .... skaliiiii... bila sampai... ehhh... yang dark blue nih... ada offer... rm100 less dari harga asal... buntuuuuuuu...metrah atau yang dark blue nih..... ok kompom ambik merah lah....dah angkat tuh.... tetiba rasa ... alahhh.... biru pon ok... jimat lagi.... hahh terus ambik yang dark blue.. ok ... jangan pikir lagiiiiii... :P


jalan kat depan... meja kecik tuh pon dah jadik rm17.9 jer... hishh dulu aku beli yang merah kat umah tuh... lebih dua kali ganda tau... ok... takyah pikir yang dah 5 6 tahun dulu beli... ambik jer yang murah nih....


ok ... ngam kaler dah matching... hahahaha.... takyah pikir kaler dah... janji jimat.... hehehe... *nih lah kata2 orang yang tengah kurang duit..kalau tengah dia banyak duit... ayat jadik lain :p*


tapi ok jer kannn kannn ... hehehe





Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan