berkursus di minggu ketiga...

masih berkursus. yup sudah habis 3 minggu. minggu ketiga nih aku rasa sangat haru biru. walaupun hanya ada empat hari sahaja minggu tuh. dan boleh dijadikan 3 hari pon jugak.

the first 2 days , rasa macam ilang stress. fuuhhhhh... best. sebab kelas dr nasir sangat sempoi. well banyak jugak yang dapat dipelajari. bukan apa. minggu-minggu sebelum nya kan ker banyak sangat input. so minggu nih baru betul2 nak digest.

minggu nih sebenarnya sibuk mentelaah. nak siapkan presentation untuk proposal defence lah konon nya. aku blank jugak masa tuh. sebab the actual research aku lom sempat nak study banyak lagik. masih struggle kat literature review ngan methodology. so, aku opt untuk buat jer dulu apa yang terpikir. heheh. eh sempat gelak ker.

deepavali cuti dalam sibuk. siapkan mende yang nak kene present esoknya. series berderbar nih. dah lah dengarnya dr amirul tuh memang particular kan. kalau buat mende yg betul ok jugak. nih mende yang main tangkap muat. dushhhh...

memula hari presentation tuh rasa macam seriau gak tgk dr amirul. series nya dia. owh tapi dia ok sebenarnya. soft spoken jer pon. bleh tanya2 nih. since my turn pon petang. so aku tunggu sampai abis kelas dan tanya sumthing. dan bgtau jugak dia yang aku presented tuh bukan my actual research. hmm.. patut lah dia pon confuse. well what to do. 'u r too ambitious' katanya. mana taknya. tatau apa nak buat. mau nya tak siap2 tuh kang.

malam tuh jugak, aku dok pikir, apa yang sebenarnya nak buat, bukan apa, ada peluang nak tanya nih, baik aku pulun kan. tension giller, otak letih kejap. kejap jer lah. takper. janji aku dapat jugak tunjuk dan tanya. fuhhh... ok dah semangat balik.

orait , minggu nih another episode. minggu depan kita kasi cerita plak. ok.... bye

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London