Clinique

promote sket... tadik lunch time aku g 1 utama.... asalnya nak g beli bedak.... arituh bedak aku abis... time tgh pokai giller.... so aku beli bedak biasa jer.... tapi rasa macam tak best jer.....besides....promotion yang clinique bagik tak best... dapat beg... aku tak suka beg sumer tuh.... kan lebih baik kalau bagik aku product nya untuk di try..... so tadik aku g lah beli bedaknya.... plus that 3 step items tuh.....tapi aku tak lah guna cash.... rm300++ aku guna juscu coupun yang aku tak guna..... (sebab tuh aku kalau nak shopping kat jusco jer....dapat points...unless barang tuh takde kat jusco....promote lagik nih...) skang tgh ada promotion 7-pieces with purchase RM290.... aku mintak gak extra item....cleanser n foundation.... plus facial for next month.....

tadik pun aku g buat facial.... free gak.... sebab join membership kat friendster tuh..... aku nih kalau yang berbayar baru sekalik dua jer kot buat facial.... yang lain.... complimentary..... dari clinique lah.....

tengah buat facial tadik.... masa amoi tuh doh urut2 muka aku...sempat lagik berangan..... seronoknya kalau dapat g spa..... dah lama tak pampered diri sendirik..... kalau ada rezeki lebih nanti.... boleh lah pergi......

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan