Happy New Year

Selamat tahun baru 2008.... ya allah.... aku ambik cuti on the last day of 2007.... including weekends...i had 4 day....kononnya nak rehat.... tapi bosan giller tak tahu nak buat apa sengsorang..... lonely.....



memandangkan tahun 2007 adalah tahun yang tidak productive bagi aku.... so i wish the year of 2008 will be more productive... dan tercapai apa yang dicita-citakan.....

apa aku dah buat tahun 2007 ?

yang tak seronok....
i. kerja aku mendatar ajer...tak banyak problem... frankly cakap lah... kerja macam aku nih kalau tak banyak kene marah.... tak banyak user bising... big boss tak banyak melatah... bosan lah jugak.... sebab macam takde kerja jer.....

ii. relationship aku ngan dia.... berbunga2 di awal 2007... tapi at the end mendatar jer... ada pasang surut jer.... kejap happy kejap tak happy.... tapi harap akan terus happy untuk 2008 nih...

iii. kewangan... memang perkara yang tak seronok nak cakap.... aku macam dah muflis jer tahun 2007.... takde nak sesuka hati shopping.... kemampuan tak de.....

iv. percutian.... takde langsung.... mahupun di dalam atau di luar negara......

v. peperiksaan PTK aku tak lulus... so aku tak bleh nak naik pangkat....


yang seronok.....
i. aku jumpa dia .....(actually akhir tahn 2006... dah akhir sgt2...so aku kira nya berkasih sayang mula 2007 lah..)
ii. aku ada jiq.... yang dah mula banyak karenah.....
iii. adik aku dapat result bagus dalam PMR....

untuk tahun 2008 nih aku takde azam lah.... cuma ada beberapa impian untuk terus memperbaiki kelemahan untuk terus berjaya.....

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan