Dunkin' Donut


hari nih hari promote product jer nampaknya.... harituh... aku dok browsing kat blog2 orang...tgk best nya donut..... big apple lah... apa ntah lagik satuh yang baru bukak kat pavilion tuh.... menarik jer.... aku nih kalau donut tau yang dunkin jer.... sebab senang nak dapat.... infact kat patrol station pun ada.....tgk donut fancy2 tuh aku reti ke makan....? sebab kebanyakkan donut yang aku makan..... mesti berasaskan coklat .... atau yang old fashion jer.... tapi one day nak try gak lah yang kat pavilion.... bila ntah.... tunggu buah hati balik kl lah kot....menarik tak idea... melepas rindu sambil makan donut..... layan lah.....
minggu lepas aku singgah beli donut kat petronas depan eastin hotel tuh... tapi tak makan pun.... sumer bagik adik aku...... tadik ingat nak beli donut lah.... ada coupun buy 1 get 1 free.... (dalam bil astro....)... bila pergi je.... aku diperdaya..... dan memperdayakan diri.... tatau mana nak beli...terus aku beli 5 percuma satu.... plus lagik satu free.... so 7 biji..... boleh gitu.... nak 2 jadik 7.... nasib baik aku ada agenda bersama haziq and famili esok... kalau tak... maunya aku mabuk donut weekend nih........

kat blog hanieliza pun ada donut...(ambik gambar2 donut dari situ....) yang old fashion donut nih memang all time fave lah aku rasa.....

tadik aku singgah TTDI...nak beli goreng pisang.... untuk boss aku.... orang mengandung.... tiap2 hari nak makan goreng pisang....cucur pisang....etc .... aku pun teringin tengok cucur pisang tuh.... (puasa nih....) bila akak penjual tuh tanya kenapa aku asingkan....aku cakap lah puasa.... ooo... murah rezeki..... dia bagik free plak kat aku.... bukan cucur tuh jer...siap dengan karipap lah.... ubi ketuk lah.... apa ntah lagik...... murah rezeki kan..

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan