SCKLM 2013

SCKLM 2013. Lari jugak ahad 29 September, lepas ditunda dari June Haritu sebab haze. Ini larian yg memang sesak lah kalau 10KM. Sebab memang ramai yang participate. Ye, aku masih lagi lari 10KM jer.

Kalau nak ikut sejarah larian, aku mula join larian nih SCKLM 2012, join fun run jer. So tahun lepas takde medal hehe. Tapi tahun nih tak banyak medal lah, sbb ada a few masuk yang medal disediakan bukan untuk semua finisher.
Biasa timing aku lari, ngam2 jer lah dgn masa yg ditetapkan. SCKLM nih pon aku ambik cruise jer, tak mampu nak ambik speed. Kalau ambik leisure lambat sgt pulak mula, nnt panas *hehe, berkira tau* TAPI, dalam sejarah larian 10KM aku, ini lah masa yg paling buruk direkodkan. Nak nanges! Macam mana nih.

Insaf kejap. Terus risau sebab aku ada register untuk HM ni *tak agak2 kan hehe* Dah lah October aku takde join mana2 larian pon. *sempat ke, amatur macam aku nak training dlm masa sebulan nih?* apapun, Jom lari hehehe

Status kat FB hari ni ramai pasal SCKLM. Ramai rupanya kawan2 yang join. Bravo kepada kawan-kawan yang buat FM, HM, 10KM dan jugak fun run. Berlari adalah lebih baik dari tak lari hehe.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

RaYzeef said…
congrats SID. and goodluck for HM, Putrajaya eh?
adenium said…
Rayzeef - Thanks Bro. Super bravo to u :) .
HM untuk PBIM nanti...insya Allah

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London