welcome 2013


google image

hello everyone!
2012 gonna leave us soon. welcome 2013!!! happy new year everyone. wishing all of you a prosperous and productive year ahead.

dah tercapai ke semua yang yang hendak dicapai pada tahun ini? tak kira lah tercapai atau tidak. bukan semua yang diimpikan akan tercapai. let's muhasabah now. dan berusahalah untuk yang lebih baik untuk tahun yang mendatang.

2013 will be another challenging year for me. another long and adventure journey. semoga semua usaha aku dipermudahkan. i don't have much time to write. tulis blog lah. kadang2 ada jugak masa tapi takde cerita plak. tapi blog nih akan tetap disini lah kan. dulu pon aku create blog nih just untuk diri sendiri jer. takde saper kenal pon. then i start to let everyone recognize my face (lahhh sangat kannnn). cerita pon pasal kehidupan jer. kehidupan yang sangat biasa. sangat average. but i' m really appreciate everyone who drops by and catch the stories. thank you.

eh apa plan korang untuk 2013? as for myself, i bercita-cita nak improve tahap larian. hehehe. nak kurus. nih adalah azam yang ada setiap tahun dan setiap tahun gak tak tercapai. hahaha. on top of all that, about my PhD journey lah kan. semoga dipermudahkan perjuangan aku tuh. dan tak lupa jugak untuk improve kerohanian dah tentu lah kan, semua orang pon macam tuh.

travel! yes, agenda cop passport. memang sudah menjadi kemestian kalau ada rezeki. travel negara2 duit murah nih jer. kemampuan kat situ jer. i already aim for some places for sure. hahaha ada jer kan. tapi tak berani nak commit lagi lah, sebab ada few things that need to be settled. pasal belajar nih lah. kalau tak, segan lah nak mintak permission nak cuti ngan SV kan.

ada orang kata, bila new year jer semua pon nak buat azam. azam tu adalah sesuatu yang kita impikan dan kita berusaha untuk mencapainya. so tak salah. aku rasa semua impian adalah positif kan. eh tatau lah kalau ada yang bercita-cita negatif. mengimpikan sesuatu yang lebih baik adalah lumrah kehidupan.

detik suka duka tahun 2012 memang banyak. yang baik aku jadikan teladan dan kenang sampai bebila. yang tak baik, jadikkan sempadan dan sat lagik aku buang lah kat laut.

selamat tahun baru semua :) 

Comments

Gina said…
Salam Sid
Happy New Year, semoga tahun ini penuh keceriaan dan kebahagiaan hendaknya.
adenium said…
Gina - Salam Tahun Baru Gina. Semoga tahun ini akan lebih baik dari tahun sebelum nya :)

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan