Jom Makan : Garuda Emas

Makan..makan dan makan. Aktiviti menggemukkan dihujung tahun. Then awal tahun berazam lah untuk kurus kan.hehe

Garuda emas di kampong baru. Sorri, aku tatau nak bagi direction. Kalau google bleh jumpa :p . Sbb ramai jer org datang makan kat sini. Mesti dah dikenali kan.

Pilih pilih lauk, then dihidangkan. Tetiba teringin nak makan lauk pucuk paku, so ambik lah jugak. Daging dendeng, paru, ayam goreng, ikan garume bakar, bergedil, tempe, apa lagi ntah. Semua makan hah.

Sambal tu, aku makan jugak. Sebab aku bukan pemakan makanan pedas, so tak reti sgt lah nak appreciate sambal sambal bagi nih.
Makanan ok, not bad. Dah nya, aku makan makanan yg bergoreng .panggang jer, camno nak komen kan.

Tapi ada jer ramai orang kuar masuk dtg makan sini. So kene lah cuba.

Ujung2 tahun, buat entri makan jer lah ye. Sebelum balik kepangkal jalan berdiet semula. Hehe

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan