pernah baca nih tak... :)

ingat lagik ker buku macam nih. haha, berpa puluh tahun dulu ntah kan. tapi seriously aku pon tak sure sama ada buku nih yang aku guna dulu, atau aku tengok buku adik2 aku. tapi memang familiar lah dengan buku nih kononnya.hehe
nih salah satu kartunis fave lah dulu nih kan. ke ada yang tak kenal ujang? kalau korang seangkatan dengan aku, mesti korang kenal kan
ini adalah majalah wajib tiap bulan. memang kira majalah fave lah. nih majalah santai lah.

nih lagik satu majalah wajib. tapi aku takminat sgt nak baca . kira macam terpkasa baca gak lah. dah tiap bulan mesti nak kene baca kan.
gila gila! mesti ingat professor serba tau .heheh. salah satu yang aku suka duu adalah kartunis fatah ngah sebab masa tuh aku baru pindah balik kampung, dan kesah ceritanya berkisar dengan kesah kampung aku tuh.
satu lagik mahalah wajib. memang banyak ajalah wajib untuk aku ngan my second sis tuh. mau taknya tiap bulan memang wajib kene baca. haha.

sekadar mengimbas zaman dahulu. :)

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan