Jom makan : Pizza Hut

jom makan pizza. dah lama tak makan pizza. tapi lepas jer makan pizza nih, banyak kali plak termakan pizza. okeh kesah asal gi makan pizza nih sebab dapat free kopun dari nuffnang. sebab letak pantun kat blog redmummy dot com . ala, harituh kan ada contest. haha. tq kak red sebab suka gak pantun saya. #eh. haha

rupanya skang kalau pergi pizza hut dah macam2 pilihan yang ada. bukan sajer piza dan pasta, ayam ,sanwiches dan macam2 lah kan. so, next time bleh gi try makan lagik. memang dah everything under one roof lah.
tak ingat nama stick nih. tapi makan the sticks dengan sup memang layan. tambah-tambah pulak masa datang tuh memang tengah lapar  kan.
super supreme pizza. nih lah yang aku paling suka kalau kat pizza hut. regular size.tapi sebab crust yang biasa tebal tuh, memang sah lah cepat kenyang.
lupa plak apa nama plater nih.tapi sangat lah digalakkan untuk dipesan ye. the roll tuh memang sangat menepati cita rasa aku. tambang plak ada kentang dan ayam. plus carrot and cucumber stick. walla. memang aku suka nih.
kids eat free.budak yang bawah 120cm kot boleh makan free. ada a few pilihan gak lah. tapi sebab aku dah order pizza, ada ayam dah, so pilih pasta untuk haziq. pasta nih memang sempoi, tapi for kid memang dah cukup sedap lah.

burp, kenyang dah. tapi teringat nak makan platter tuh lagik lah. bila ntah nih.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London