jom makan : DOME, KLCC

DOME!! memang salah satu tempat lepak kesukaan sebab food nya memang menepati citarasa aku. sebab lepak malam, so, aku terpaksa skip scone kesukaan aku kat sini yer.
wedges jugak adalah salah satu aku punya all time kat sini. kira kalau sesaja nak lepak pon memang order nih. hehe.
wild mushroom soup nih memang terbaek. serious. 

hawaian chicken pizza. nothing much bleh kata. sebab chicken and pineapple. tapi suka sebab it is sooooo cheesy.
spaghetti nih pon tak ingat nama. tapi ada seafood. dan so creamy. biasa lah, kalau cheesy dan creamy nih memang best jer bagik aku biasanya.

DOME memang tempat pilihan :)

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London