jakun nyaaaaa

hai semua. jom baca kesah seminggu dua minggu lepas. dah dok dlm draf, takpublish rugi lah kan. haha. okeh meh nak share kesah aku dan library. haha. student lah katakan erk. skang memang aku selalu melepak kat library INTAN. sebab malas nak gi uni. atau rasa nak tukar angin dari asyik gi uni. atau apa2 jer lah kan. tapi nih nak cerita pasal library kat uni nih. kebetulan terpaksa untuk carik buku sebab nak buat penulisan kumpulan nih. TERPAKSA katanya kan. what ever lah. masa nak masuk dah jakun. tak payah cerita lah. :p
massa nak pinjam buku. baru tau ada pinjam buku kat mesin nih. kira layan diri. seriously aku tak pernah tau yer. biasa carik bahan bacaan online jer kot. tapi taknak lah kalah kan. nak jugak lah guna, kalau tak tau plak kan. senang jer sebenarnya. semua pon arahan dah tulis kat situh.

dah siap tuh siap lah keluar resit tuh. bukan tuh jer. nak pulangkan pon ada jugak layan diri nih. dah pulangkan pon. tapi kan, aku lupa nak ambik resit masa pulangkan buku. haha. harap2 takde problem lah erk.

so macam tuh jer lah kesah jakun aku tuh :P

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London