Jom makan : santai TTDI

SANTAI TTDI. dah lama restoren nih bertapak kat sini, since aku dok TTDI dulu lagik. so far makanan kat sini memang aku puas hati lah. kira value for money lah kan. nih entry lama dah nih. bulan lepas punya. masa bebudak opis yang dok sebilik ngan aku tuh banjer. tq korang.


tom yam campur. as usual lah, aku bukan penggemar tom yam. tapi not bad jugak, sebab tom yam nih tak pedas. tapi aku tengok orang lain makan ok jer, so sedap lah tuh agaknya kan.


telur bungkus. yang nih aku suka. so aku kata sedap lah.


siakap sweet sour. takde komplen. menepati citarasa.


sotong goreng tepung. ai dont like lah kalau goreng macam nih. dah tepung plak yang lebih2 kan.



kailan ikan masin. nih pon aku suka. so aku cakap sedap hehe


so ini lah pinggan orang yang di raikan. yang kononnya sedang berpantang makan. tapi sebenarnya pantang tengok jer.

SANTAI ni, dekat2 denga KFC TTDI.




Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London