catatan perjalanan : DELHI -AGRA-KASHIR (III)

meh layan gambar2 jer dulu yer.. sebelum aku cerita seterusnya.. itu adalah gambar poyo model2 delhi-agra kashmir. aku sebenarnya tengah gigil tuh... tapi nak bergambar punya pasal. kuar gak lah jap. suhu masa nih 1-2 darjah celsius cenggitu lah. dah lah berangin plak tuh. tuh aku dah pakai long john-inner-long sleeve knitted tshirt-sweater, ngan seluar dua lapis(kalau muat lagik banyak lapis pakai.haha).stoking bulu kambing tuh pon dah 2 lapis. tapi still gigil woo. hahah. aku memang tak tahan ngan perubahan cuaca lah.



pemandangan sekitar DAL LAKE


kitorang di bawa bersiar siar dengan shikara. nih sebenarnya dorang baak kitorang gi membeli belah gak tuh.

tuh shikara penduduk tempatan yang mendekati shikara yang kitorang naik. dorang dok jual@ barang lah tuh. susah jugak nak tawar menawar ngan dorang nih.





shikara nih muat 2 3 orang jer sebanrnya. plus barang2 kitorang yang memang banyak. dah sorang pon dua beg kan. tapi malam masa memula sampai tuh. dah lah sejuk yang hamat. dorang letak kitorang 5 orang satu shikara. ngan beg2 lagik. cuak gak tau. dah lah gelap gelita.



dah nak meneruskan perjalanan ke GULMARG nih.

dah mula nampak salji masa nih. wohoo bestnya. *abaikanlah aku yang jakun ini*

nanti ye. lepas nih kita citer bab salji plak. :)



Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

peribahasa : tiada beban batu digalas

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan