Jom makan : alrawsha

makan lagik. ok, makan makanan middle east lagik kali nih. ini adalah dinner office aku hari tuh. walaupon aku dah bercuti secara rasminya. tetapi masih ada jemputan. alhamdulillah rezeki lah tuh nak makan free kan.
tak semua gambar makanan jugak aku snap malam tuh. sibuk nak berborak lah katakan.


nih address restoren, kalau tatau jugak, sila kol for direction. tapi alrawsha nih memang tepi jalan. nampak satu building dia punya jer.


dinner malam tuh mula ngan stater. ada lah roti arab nya, ada salad, ada some sort of gravy macam dalca lah jugak, ada humus dan apa tah lagik tuh macam popia rupanya.


masa games malam tuh ada soalan, 'apakah bahan utama buat hummus' ..hmm kalau aku tak bleh jawab, aku terminate lah account blogger nih hehehe. ye, memang aku lah yang jawab. hehe.


then follow by mix grilled. oeh ada satu lagi plate yang macam nih jugak, tapi grilled fish.


mandy lamb
mandy chicken
kalau bagik pilhan aku pilih kabsah. :)



dessert.
ok kenapa aku tak cakap sedap ke tak sedap ker. sebab aku rasa sedap jer. macam makan kat middle east restoren yang lain gak. so seriously aku tatau nak bezakan antara yang lain tuh. heheh.
so nih kira ada satu lagik lokasi makanan arab yang boleh dicuba lah kalau blom pernah cuba ye. :)




Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London