ramadhan

selamat datang bulan ramadhan... so selamat berpuasa kepada semua umat islam yang berpuasa... (ada gak yang tak puasa kan..)... sebenarnya ..aku ada niat suci murni untuk bulan ramadhan nih... cuma tatau lah... boleh di laksanakan seperti yang di niatkan atau tidak... tapi niat aku nih kan membuatkan aku balik rumah agak lewat.... WHN kan tak suka kalau aku balik lewat... (dia tak suka jer... )... so semalam..aku citer lah kat dia... niat suci aku tuh... (dengan kata lain nak bagitau dia aku mungkin akan balik lewat jika niat aku tuh terlaksana.. (aku bagitau ok... bukana ku minta izin... belum sampai masa pun nak minta izin nih...)... tapi dia diam jer.. tak komen pun... mungkin dia tak berapa suka aku balik lewat... tapi .. niat ku tuh suci... abih camno..?? semoga niat aku tuh terlaksana la....

aku dah niat.. tahun ni aku malas lah nak ghairah sangat nak terima undangan berbuka di hotel2 atau mana2... dengan kata lain... aku taknak pergi... tetapi aku nih hidup bermasyarakat... so kecuali dengan kawan rapat (ahli jemaah yang sentiasa beraktiviti bersama)... dan undangan dari satu company nih....

sekali lagi..selamat berpuasa...
dan selamat menyambut hari kebangsaan ....

Comments

Harry said…
Selamat Berpuasa

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam