b.o.r.a a.s.m.a.r.a

actually aku just nak share some pix...kat bora asmara...sg penchala.... tapi aku nak citer sket...apa yang terjadi lps g makan tuh.... obviously.... g makan durian la... lps bora asmara tuh.....tapi lps tuh... about 9pm aku dah kat hiway... nak balik umah.....masa tgh jalan... aku nampak satu tyre kat lane laju... n aku nampak satu kerta laju kat belakang... dan aku rasa... car tuh akan hit aku.... and yes.. ... car aku tersasar jugak ke kiri jalan... nasib baik aku terus balas ke kanan...kalau tak mesti aku terlanggar tembok jugak....aku memang terkejut, cuak,... berdebar...sumer ada lah......
balik tuh aku citer kat WHN.... lps citer2 tuh.... aku kene warning.... " i dont care... u like it or not.... starting tomorrow.... u kene balik b4 pukul 7.....kalau nak berbuka dengan kawan-kawan...lepas makan terus balik.... takde lepak2 lagi sampai malam..." so.... sementara nih aku kene lah balik awal.... nnt2 dia dah tak kesah... bleh lah buat aktiviti macam biasa balik... :-)

Bora Asmara

menu... (sama dgn bora ombak)
mystical bali shake... (kawan aku yang order....)
my drinks... blueberry dream...
tom yam noodles.... ini sedap... korang bleh lah try kalau dtg sini...
hainanese noodles... pun sedap.... tapi aku realise...makann kat sini byk ada halia...
durian kat sg penchala... cheap n nice....
tengok la isi durian tuh... menarik giller.....
langsat...
and nangka.... so sweet.....

Comments

Ruby Alias said…
berkat tunjuk ajar direction mu, aku ngan whn aku pun dah sampai bora asmara...muehehe berasmaradana la kiteorg di hujung minggu itewww
adenium said…
wahhhh...WHN jugak gitu....

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London