k.o.t.a.k.m.e.r.a.h

petang semalam..after work aku dan kawan2 pergi ke redbox sogo.... among kawan2 aku... aku yang yang termuda... semua kawan tuh sumer kira kakak lah... tapi selagi boleh get along with.... aku selesa jer dengan dorang....
actually kitorang plan sesi makan2 sempena nak menyambut ramadhan... (atau lebih senang cakap... kitorang memang ada jer sesi makan-makan nih....) initially nak pergi ke naili's (aku pun tataubetul ker eja tuh...).. arituh ada kat DU.. tapi ntah aku pun tatau apa citer dorang taknak g situ... sentol pun ada one of us yang taknak plak.. tupai-tupai.. dah selalu sangat.... macam takde tempat lain jer... takkan nak g bora asmara lagik... end up kitorang g lah redbox...
aku yang tak berkaliber nak nyanyi nih... sampai2 jer... terus g makan lah... bukan aku jer.. semua ...kecuali sorang member yang berpuasa.... lepas kitorang dah kenyang2 makan... baru lah kitorang pilih2 lagu... tapi takde lah nak nyanyi sangat... cuma nak suka2 jer... kitorang tak ambik extra hour pun... cukup 3 jam...terus blah jer....
WHN tatau pun aku gi .. tak bagitau pun... sebab mood dia tak menentu je semalam... tapi elok2 jer abis sesi nyanyian tuh... masuk mesej dia... tatau lah dia memang nak tanya tentang msg last msg aku petang tadik atau dia saja jer text aku sebab aku senyap jer.....tapi aku rasa sajer... sebab text dia nampak sangat takde mood ... aku ingat stop kat situ jer... aik... dai pulak buat hal... selama nih dia asyik cakap ...aku kalau text dia... saja text yang bukan2... tapi malam tadik dia yang carik pasal.... sumer text yang aku reply tak kena bg dia... aku pun dah mengantuk sebenarnya... last sekali..aku pun text kat dia lebih kurang macam nih...' bla..bla..bla..i betul2 tak tau nak cakap macamana lagi.kalau semua yang i buat tak kene pada u.terpulanglah apa yang u rasa baik untuk u.....'.... then aku tido... last msg dia gunite pun aku malas dah nak reply..... dah tatau nak cakap apa ngan dia..... tetiba pagi tadik... dia text aku... 'Assalamualaikum syg.. i minta maaf psl smlm k'....
so...betul lah..memang dia saja nak carik pasal semalam tuh.... nta la... aku pun kadang2 tak paham dengan dia... tatau lah bila nak hidup dengan aman damai ngan dia... ada jer ketegangan....

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London