nasi lemak tanjung (p.u.t.e.r.i.)

baru cakap pasal nak kurus...dah lepas jog semalam.. g makan plak kat nasi lemak tanjung puteri hartamas nih... actually memang itu lah aktiviti kitorang pun... sebab tuh untuk nak kurus tuh mengambil masa yang lama jugak....takper...janji berat itu berkurangan.... just nak share few pix of food ordered... ni jer yang sempat di snap...

laksa johor

pecal

air asam boi... (dulu dah lama tak ada....skang wujud balik kat sini)
murtabak singapore (so far.. yang aku jumpa kat kl... this is the best la...)

cucur udang
actually this one of my fave stall.... used to be one of most regular tea/dinner spot aku dan WHN... dulu masa dia kat KL... mostly petang2 kitorang kat sini la... sebab dekat dengan my office... so aku tak perlu drive jauh2 nak makan dengan dia... lepas tuh terus kuar hiway balik rumah... tapi one thing yang sangat irritating... harga nya tidak lah tetap... memang sangat aku tak suka... kadang2 kaalu tetiba harganya terlampau...aku stop lah kejap datang...lepas tuh datang balik... tapi owner nih sepatutnya kene tetap kan harga... biarlah tiap kali aku datang... kalau aku makan makanan yang sama.. harga nya tetap sama...

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London