k.e.c.i.k

arituh kan badan ku dah agak membesar yang membuatkan aku risau... semua baju dah beruba saiz... tapi skang rasa seronok lah sket dah... sebb dah banyak baju yang dah lama tergantung dah bleh pakai balik... dan dah rasa macam pakai baju baru sebab orang dah lama tak tengaik..(kalau baru kenal...mesti ingat baju baru...)... wapun aku masih takde lah nampak kekurusan keringan... tapi seronok lah ... nampak jugak hasil dari usaha ku itu... tapi 2 3 hari nih... makan terlampau jugak... 'kawan' nak datang... dia nak tumpang makan kot... aku makan kan...

tapi WHN perasan ke aku dah kecik sket...?? takper.. aku usaha jugak sampai dia perasan... at least biarlah dia komen.." i nampak u dah kurus lah yang".. wahhh mesti aku bangga.... hehehe.. kaalau dia puji mesti lah aku bangga kan... orang2 kat offis pun dah ada yang tegur... so... kene pakai baju2 lama semula lah nih... biar nampak kecik kan... hehe...

tapi target aku masih belum tercapai..lambat lagik nak tercapai... terus lah berusaha nih... mungkin korang ada yang tak nampak sgt beza aku nih... tapi few months back... berat aku dah nak mencecah 90kg...(few kilos jer lagik tau..)... percaya lah....huh aku cuak giller masa tuh... tapi skang dah jauh lah ..... dan ingin menjauhkan lagik....hehehehe....ok lah... nak g bersukan nih... bersemangat nih.... minggu depan nak jumpa WHN.... nak lah impress kan dia jugak kan... :P

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - Amsterdam