DOA


Ya Allah Ya Tuhanku.
Seandainya telah kau catatkan
****** miliku tercipta untukku
Dekatkan dia padaku
Satukan hatinya dan hatiku
Titipkanlah kemesraan
Di antara hati kami
Agar kebahagiaan itu kekal abadi
Tetapi ya Allah,
Seandainya telah Engkau takdirkan,
****** bukan milikku.
Bawalah ia jauh dari pandanganku.
Luputkanlah dia dari ingatanku.
Dan peliharalah aku dari kekecewaan.
Pasrahkanlah aku dengan takdirmu.
Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan
Adalah yang terbaik buat diriku dan dirinya
Kerana Engkau Maha Mengetahui.
Segala yang terbaik buat hamba-Mu ini…

Ya Allah yang maha penyayang
Berikan aku kekuatan agar aku rasa bahagia
Gantikan yang telah hilang
Tumbuhkan kembali yg telah patah
Meskipun tidakkan sama dengan dirinya

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan