Makan : Pegaga

hai uols. lately aku banyak betul cheating. dah terasa gemok sgt nih. fuhhhhh. jom lari keliling padang. tapi apa nak buat . bukan ke makan itu sesuatu yang indah. suatu petang ahad sesi minum petang dengan kawan lama. dekat tapi lama sangat tak jumpa. aku yang takde idea kat mana nak minum dan borak so kira setuju je lah minum kat sini


Restoran nih tepi jalan kat MRR2 tuh. kat Ukay Boulevard namanya. seriously aku pon memang tak perasan tempat ni kalau lalu2 kat MRR2 nih. bukan kawasan jajahan lah katanya kan.
 

dah kata sesi minum petang. so kiranya nak ambik snack jer lah. sekali sampai dua cucur aku ordered. cucur ikan bilis. dan cucur udang. cucur ikan bilis tuh sedap gak lah. cucur udang biasa jer. cuma best cucur udang nih dip dengan kuah kacang.
 

 kawan aku plak makan mihun sup. dia kata so-so ajer. tapi dia pernah makan apa ntah sebelum nih not bad jugak. tapi restoran nih banyak pilihan lah, nak makan berat ada, makan ringan sambil borak2 macamnih pon ada.
 

punya lama dok melepak dan borak situ, nih dah pesanan kedua minuman, tapi aku minum cappuccino ais.

sebab aku datang makan cucur jer kat sini. so ok lah, mungkin boleh datang lagi lain kali cuba makanan yang berat2 sket *huhhhh jangan makin berat dah lah* :)

 
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan