Makan : Fullhouse

Jom makan-makan. aktiviti makan2 kali nih kat Fullhouse Wangsa Walk. Actualy nih acara nak celebrate birthday adik aku. tapi buat awal, since my youngest sis dah nak abis cuti. dan adik aku pulak, kalau ada kedai sebelah rumah, hah situ jer lah nak pergi. so, last sekali decided makan kat sini jer.

kitorang datang kat kol 6, so kira dinner lah kan. harga makanan kat sini pon ok jer. so boleh lah order apa yang nak order. takde lah sesapa yang kene basuh pinggan nnt. kitorang makan 5 orang. my sister yang birthday girl tuh nak makan chicken chop. tuh salah satu kitorang makan sini gak.

seriously aku lupa lah apa ke nama makanan yang di order ye. BIL order sandwich yang ada salmon nih. aku rasa salmon dia. ok fresh!

haziq ordered burger nih. burger ayam rasanya. tak ingat dah rasanya camner. ok lah tapi. haziq kan kekadang kedekut ngan makanan dia. so masa aku tgh busy on the phone, dpt rasa sket jer. hehee

aku ordered lam shoulder. dok baling dadu nak order lamb shank ke lamb shouder. seb baik tak order dedua sekali. nih lamb with thyme sumthing sumthing lah. ok ok jer. cuma lamb dia tak banyak lemak, so aku suka.  dan satu lagi ada few set yang comes with pak choy, wahhh rasa healthy sgt.

2 chicken chop, one for birthday girl dan satu lagi for my youngest sis. satu black pepper, satu masala. the one yang order black pepper kata, macam makan mamak food jer rasa masala. but i prefer that chicken chop with masala gravy. ada kelainan sket. korang should try this.

again lupa nama dessert. sebelum datang memasing dah review page Fullhouse kan. so nih kira nya macam a-must-try-dessert lah. so we ordered both chocolate and dragon fruit flavour. tapi memang penggemar chocolate. *kalau tak diberi pilihan dengan vanilla* tapi yang nih, the dragon fruit taste better. aku rasa macam senang dowwww buat mende nih. dragon fruit or choc sauce, cornflakes, cream and vanilla ice cream. owh, pudina leaves too. tapi aku rasa mahal hehe. rm 15.90 each!

lychee drink, iced tea, iced lemon tea, choc and mint drink, air suam, air panas

and two flat white. coffee ok. boleh order.

so itulah yang kitorang order, actually memula nak order lagik nasi lemak n mee curry macam tuh. tapi lepas makan semua pon taknak dah. cake or any dessert pon tamau dah. semua pon dah kekenyangan. so puas hati lah makan. *RM 201.21*

Fullhouse nih tempat selesa lah, so seronok lah makan kalau tak crowded. :)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London