Rambutan!

Korang suka rambutan tak? Aku dr kecik sampai skang suka tau. Lebih2 lagi yang kuning nih. Kalau nampak mmg kalau boleh mmg nak beli lah. Hahaha

Haritu aku ada kerja kat area2 sg congkak sana nun. Masa nak gi dah nampak org jual tepi jalan. Terus pikir balik nak singgah beli. So memang beli lah. Selang seminggu, tetiba ada kawan ajak teman gi slim river, banyak org jual macam2 sepanjang jalan. Tetiba nampak rambutan kuning, "blk nnt y kene stop beli rambutan kuning!" Hahahaha. Taksub kan.

Pulasan pon best. Tapi macam tak berbaloi nak beli kulit tebal sgt. Hmmm tu jer nak citer. Boleh? Hahaha. #okbye :p
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan Perjalanan : Perjalanan ke Beijing (I)

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan

peribahasa : tiada beban batu digalas