Makan: PickNik

Jom Lunch!
Jom nak share gambar lunch haritu. Actually dah beberapa kali dan pergi try makan kat sini, tapi ada jer halangan, hingga lah harituh baru ada rezeki.

bila tgk menu terus rambang mata! Ada pasta, ada burger, fish n chips, even nasi lemak. Later I wanna try nasi lemak ngan burger. Hahaha, there will be another visit yey!!!
Kenapa nak try burger dan nasi lemak? Sbb tgk dlm menu kita boleh pilih, tambah apa yg kita nak jugak.

Grilled chicken pilihan aku harituh. Portion dia, mmg korang kene kosongkan perut sebelum dtg, yes, I memang dtg dengan perut kosong! Ayam biasa lah bila di grill, tapi that mushroom gravy mmg kalau boleh aku nk jilat pinggan. Full of mushroom and taste good. Salad dressing pon buat I yg mmg bukan penggemar salad pon dok curik2 makan salad.

The pasta combined dgn softshell crab mmg terbaik. Aku rasa sket pasta ala olio tu. Mmg fave aku pasta masak macam compare to yg creamy etc. Tapi sgt terselah sbb ada softshell crab.

Aku minum mocha sbb tak dah ambik kopi pagi nya. Rasa chocolate yang sgt rich sbb nak balance dengan coffee flavour agaknya.

Aku dah snap kan address dan price sekali.

So boleh cuba lah ye. Owh ye, time tu ada set lunch jugak, mungkin tukar2 lah kan menu dia. :)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London

aku dan lagu : MIMPI YANG SEMPURNA - peter pan