Kopi: Pastryville

Salam Kopi.

Aktiviti kopi yang agak rushing. Mengopi dengan my sister. Actually hantar haziq gi birthday party classmate dia. Then gi mengopi sementara tunggu nak pick-up haziq.

Ni lah seronok kalau tak minum sorang. So boleh order macam2. Tapi tu pon still kene pack bawak balik.

Kopi tu adalah latte. Nothing much aku boleh cakap pasal latte. Bagi aku selagi balance kopi dan susu dah ok. So latte ni kuat lah rasa kopi nya, so memenuhi citarasa lah. Actually latte tu set dengan chicken lasangna dan cake of the day yang sekeping coklat tuh. Boleh pilih iced lemon tea, latte or cappucino tak silap.

Lasangna sedap. Sebab takde lah muat cheesy bagai. Just nice jer. Cake of the day mungkin choc cake kot. Rasa ok, tak manis dan pahit2 coklat. Tapi agak dry, dan texture dia tak macam biasa makan kek lain tuh.

Roti oreo tuh aku suka. Bwk balik untuk haziq kononnya. Tapi aku pon lebih2 makan sama. Puff rm10 unt 4 pieces. Mahalnya. Cream puff biasa jer lah, kalau sebut cream puff aku lebih suka castard filling. Conventional gitu. Tapi choc puff dia sedap! Filling rasa macam ice cream.

Ada satu kedai alternatif lah untuk kedai roti yang agak sedap, dalam kawasan jajahan. (Alamat ada kat receipt). Kedai nih kat wangsa walk. Kedai roti biasa aku la-bahome kat aeon jer hehe. Standard untuk golongan bawahan cam aku hehe.

Sesapa singgah wangsa walk bleh lah try singgah pastryville nih. :)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

end 2008 @ sri ayuthia

kata-kata hikmah penyejuk hati sendiri

Catatan Perjalanan: #UKtrip2017 #Europetrip2017 - London